Přeskočit na kategorie produktů Přeskočit na košík Přeskočit na navigaci
Lékárna Mediexpert s.r.o. Menu

Otázky a odpovědi

 

 

Proč mám nakupovat právě u Vás ?

Není internetová lékárna jako internetová lékárna. Mnoho internetových prodejců, kteří mají v názvu “lékárna“ nemusí být opravdu skutečné lékárny ! Pokud nakupujete volně prodejné léky prostřednictvím internetu, ověřte si zda mají oficiální povolení k zásilkovému prodeji léčiv prostřednictvím internetu (výdej léčiv zásilkovým způsobem) vydávané Státním ústavem pro kontrolu léčiv (http://www.sukl.cz/ ).

Platnost našeho povolení pro naši lékárnu si můžete ověřit přímo na stránkách Státního ústavu pro kontrolu léčiv

Našim cílem je maximální kvalita služeb s orientací na zákazníka, proto dbáme také maximálně o obsah naší internetové lékárny. Chceme, aby všechny prezentované léky, přípravky a ostatní produkty měli kvalitní fotografie a vy jste získali maximum dostupných informací. Tím se třeba lišíme od ostatních internetových lékáren, kde můžete nalézt pouze název přípravku a cenu. Bez fotografie a jakékoliv informace k čemu lék, přípravek nebo produkt je určen. To my dělat nechceme ! Navíc všechny zde uváděné ceny již obsahují zákonem stanovenou DPH.

Odborně Vám pomůžeme s volbou vhodného léku, přípravku a ostatních produktů. Vaše objednávky vyřídíme rychle a s maximální pečlivostí. Jsme tu pro Vás a pro Vaši spokojenost uděláme maximum… Přesvěčte se sami, že jsme Vaše kvalitní on-line lékárna na netu.

Jak mohu vytvořit objednávku ? Vložil jsem produkty do košíku, ale v košíku je nemám. Jak mám postupovat ? S kým mohu řešit případné technické problémy při vytvoření objednávky ?

Snažíme se o to, aby naše internetová lékárna byla maximálně intuitivní, přehledná a dostupná pro různé prohlížeče. Pokud přesto potřebujete poradit, prohlédněte si, prosím nejdříve detailní návod Jak nakupovat?, kde jistě naleznete odpovědi na většinu Vašich dotazů. Pokud ani zde nenaleznete odpovědi na Vaše otázky, kontaktujte nás!

Pro objednání volně prodejných léků a ostatních produktů z naší internetové lékárny je nutné mít ve svém prohlížeči povolené používání tzv. „cookies“ . Běžně je tato funkce aktivována, pokud jste si sami nenastavili maximální zabezpečení. Změnu nastavení provedete podle návodu na obsluhu Vaše internetového prohlížeče.

Naše internetové stránky pravidelně testujeme pro správnou funkci v posledních a předposledních dostupných verzích nejčastěji používaných internetových prohlížečích – Mozilla Firefox, Internet Explorer, Opera a Opera mobile.

V případě potřeby řešit jakékoliv technické problémy kontaktujte nás

 

Jak je zaručena kvalita volně prodejných léků, přípravků a ostatních produktů, které zde nabízíte ?

Nenabízíme produkty od pochybných prodejců a výrobců. Veškeré volně prodejné léky, přípravky a ostatní produkty pocházejí pouze od oficiálních distributorů pro Českou republiku nebo přímo od výrobců. Zároveň nabízíme jen léky, které mají povolení a platnou registraci od Státního ústavu pro kontrolu léčiv. V případě dermokosmetiky Bioderma, Eucerin, La Roche Posay, Vichy a další se jedná pouze o oficiální distribuci pro Českou republiku, žádný dovoz z Polska, Číny…

Naši hlavní dodavatelé:

Phoenix PharmosAlliance HealthcareNAOS CZECH REPUBLIC s.r.o. Vichy, La Roche Posay

Potřebujete nahlásit nežádoucí účinek léčivého přípravku nebo podezření na závadu v jakosti léčivého přípravku ?

  • Nežádoucí účinek je nepříznivá a nezamýšlená odezva na podání léčivého přípravku, která se dostaví po dávce běžně užívané k prevenci, léčení či určení diagnózy onemocnění nebo k obnově, úpravě nebo jinému ovlivnění fyziologických funkcí.
  • Závažný nežádoucí účinek je každý nežádoucí účinek, který má za následek úmrtí pacienta, ohrožení života, vyžaduje přijetí do nemocnice nebo prodloužení pobytu v nemocnici, má za následek trvalé či významné poškození zdraví nebo omezení schopností, nebo se projeví jako vrozená anomálie či vada u potomků.
  • Hlásit je třeba i podezření na nežádoucí účinek, protože rozhodnutí, zda existuje vztah mezi nežádoucím účinkem a podáním léčivého přípravku je v mnoha případech velmi obtížné.
  • Pokud máte podezření, že jste se setkal se závadou v jakosti léčivého přípravku, který Vy nebo Vaši blízcí užívají, oznamte to prosím Státnímu ústavu pro kontrolu léčiv
  • Nahlášení nežádoucího účinku léčivého přípravku je možné přímo prostřednictvím internetového formuláře na stránkách Státního ústavu pro kontrolu léčiv, který naleznete na adrese http://www.olecich.cz/…eni-pro-sukl . Na internetových stránkách Státního ústavu pro kontrolu léčiv naleznete také možnost nahlásit podezření na závadu v jakosti léku.
  • Můžete nás případně kontaktovat a společně provedeme veškeré potřebné kroky k nahlášení nežádoucího účinku nebo nahlášení podezření na závadu v jakosti léku.

 

Nenašel jsem u Vás svůj lék, proč ?

Ze zákona není možné prodávat prostřednictvím internetu všechny léky vázané na lékařský předpis, proto je nenaleznete také v naší internetové lékárně. Tyto léky si však u nás v lékárně můžete vyzvednout oproti předložení receptu od Vašeho lékaře .

Zároveň prostřednictvím zásilkového prodeje nenabízíme volně prodejné léky, které mají speciální nároky na uchovávání. Jedná se o některé masti, čípky, kapky, které musí být uchovávány za nízkých teplot (v chladu). Přepravou k Vám bychom nemohli garantovat tyto specifické podmínky a mohlo by dojít ke snížení jejich účinku. Na kvalitě a Vaší spokojenosti nám opravdu záleží.

Našim cílem je maximální kvalita služeb s orientací na zákazníka, proto dbáme také maximálně o obsah naší internetové lékárny. Chceme, aby všechny prezentované léky, přípravky a ostatní produkty měli kvalitní fotografie a vy jste získali maximum dostupných informací. Tím se třeba lišíme od ostatních internetových lékáren, kde můžete nalézt pouze název přípravku a cenu. Bez fotografie a jakékoliv informace k čemu lék, přípravek nebo produkt je určen. To my dělat nechceme ! Z tohoto důvodu, zde v naší internetové lékárně, momentálně nenaleznete opravdu vše. Každým dnem však pro Vás vybíráme a doplňujeme další nové léky podle Vaší oblíbenosti.

Pokud znáte přímo jméno volně prodejného léku, přípravku nebo jiného produktu, který je běžně dostupný v lékárně a zde jste ho nenašli, kontak tujte nás! Objednat si ho můžete také prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky.

Pokud Vám vyhledávač zobrazil příliš mnoho produktů nebo žádný, zkuste upřesnit hledaný výraz.

 

Dodací podmínky, možnosti dodání

Kolik zaplatím za dopravu a jakým způsobem mohu platit ? Mohu si objednané produkty u Vás osobně vyzvednout ?

V případě, že zboží je léčivým přípravkem ve smyslu ust. § 2 odst. 1 a § 25, odst. 1 zákona o léčivech, tj. volně prodejných léků, a zároveň v případě, že toto zboží je doručováno kupujícímu prostřednictvím smluvního dopravce, se prodávající zavazuje odeslat zboží kupujícímu nejdéle ve lhůtě 48 hodin od přijetí objednávky tak, aby bylo zajištěno jeho dodání kupujícímu nejdéle ve lhůtě 3 dnů od přijetí objednávky, nebo kupujícímu nejdéle ve lhůtě 3 dnů od přijetí objednávky kupujícími oznámit, že v této lhůtě nelze zásilku dodat. Zboží, které není léčivým přípravkem, je prodávající povinen předat dopravci k doručení nejpozději do 3 pracovních dnů od přijetí objednávky, pokud skladová dostupnost u zboží neoznamovala jinou dostupnost.

Dodávky předmětu plnění (objednaných produktů) budou dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším možném termínu. Obvykle (v 80% případů) je objednávka expedována následující pracovní den od přijetí a potvrzení. Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. V případě, že není zvolen osobní odběr v lékárně prodávajícícho, je dodání na určenou adresu realizováno smluvním přepravcem obvykle do 2 pracovních dní od odeslání.

Informace o dostupnosti jednotlivých přípravků a produktů zde uváděných, platí pouze pro internetovou lékárnu, nikoliv pro naše kamenné lékárny. To znamená, že produkt s dostupností „skladem“ v internetové lékárně, nemusí být fyzicky skladem přímo v lékárně prodávajícího, ale může být např. na skladě pro internetovou lékárnu nebo u dodavatele.

Sazebník za dopravu:

Způsob doručení   Objednávka do 799Kč Objednávka od 800 Kč - 1799Kč Objednávka nad 1800Kč
Mediexpert logo Osobní odběr Praha 9 - Lékárna Mediexpert ZDARMA ZDARMA ZDARMA
Balíkovna Osobní odběr - výdejní místa Balíkovna 59Kč 59Kč ZDARMA

DPD Pickup dříve GEISPoint

Osobní odběr - výdejní místa DPD 75Kč 75Kč ZDARMA
Balík Na poštu Osobní odběr - Česká Pošta - Balík Na poštu 115Kč 115Kč ZDARMA
DPD Doručení na adresu - DPD - Česká republika 115Kč 115Kč ZDARMA

Česká pošta

Doručení na adresu - Česká pošta - Česká republika 115Kč 115Kč ZDARMA

Sazebník za provedení platby:

Způsob platby Objednávka do 799Kč Objednávka od 800 Kč - 1799Kč Objednávka nad 1800Kč
V hotovosti / platební kartou při osobním odběru v lékárnách ZDARMA ZDARMA ZDARMA
Platba platební kartou on-line ZDARMA ZDARMA ZDARMA
Platba na bankovní účet předem ZDARMA ZDARMA ZDARMA
Platba při dodání v hotovosti či platební kartou na poště (dobírka) 40Kč 40 Kč 40 Kč

Objednané produkty je možné doručit/vyzvednout následujícími způsoby:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lékárna MediexpertOSOBNÍ ODBĚR – Lékárna Mediexpert = Při osobním odběru potvrzené objednávky v Lékárně Mediexpert; Slavětínská 1072/68; 190 14 Praha – Klánovice není připočtena žádná cena za dodání. Objednávku je možné si vyzvednout Po – Pá: 07:30 – 19:00h. a So: 07:30 – 14:00h. až po potvrzení našimi pracovníky, že je objednávka připravena k odběru (obvykle již následující pracovní den po uskutečnení objednávky, pokud není produkt skladem). Do navigací a na mapách (http://mapy.cz/ a https://www.google.cz/maps) doporučujeme zadávat Mediexpert.cz

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

DPD PickupOSOBNÍ ODBĚR výdejní místa DPD Pickup = Zvolíte si jedno z více jak 1800 výdejních míst napříč celou Českou republikou. Některé výdejní místa jsou otevřené i NONSTOP. Objednávku je možné si vyzvednout na výdejním místě obvykle 1-2 pracovní den po odeslání. Na vyzvednutí zásilky máte 7 dní. Maximální hmotnost zásilky: 10 kg. Maximální rozměry zásilky: 80 cm x 60 cm x 42 cm. Některá výdejní místa zobrazená na stránkách přepravce si u nás nemůžete zvolit s ohledem na potřebnou teplotní stabilitu léčivých přípravků během přepravy a skladování. Jedná se zejména o výdejní boxy. Objednávku je nutné vždy zaplatit platební kartou on-line nebo bankovním převodem. Více informací o výdejních místech na https://www.dpd.cz/

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

BalíkovnaOsobní odběr - Balíkovna = Více jak 5500 výdejních míst po celé České republice. Balíkovnu máte blíž, než si myslíte. Nejen na poštách. Objednávku je možné si vyzvednout na výdejním místě obvykle 1-2 pracovní den po odeslání. Na vyzvednutí zásilky máte 7 dní. Maximální hmotnost zásilky: 15 kg. Maximální rozměry 70x50x50 cm. Česká pošta v případě naplnění kapacity výdejního místa Balíkovny, dle poštovních podmínek služby si může sama změnit výdejní místo na nejbližší pobočku České pošty. Některá výdejní místa zobrazená na stránkách přepravce si u nás nemůžete zvolit s ohledem na potřebnou teplotní stabilitu léčivých přípravků během přepravy a skladování. Jedná se zejména o výdejní boxy. Objednávku je nutné vždy zaplatit platební kartou on-line nebo bankovním převodem.Více informací o výdejních místech na https://balikovna.cz/cs/

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Česká poštaČESKÁ REPUBLIKA = Česká pošta = Zvolíme nejvhodnější druh zásilky tak, aby Vám zásilka byla Českou poštou doručena na dodací adresu v rámci České republiky během 1–2 pracovních dní po odeslání. Na přání a za příplatek Vám zajistíme doručení během soboty. Více informací o společnosti na www.ceskaposta.cz

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Balík Na poštu - Česká poštaOSOBNÍ ODBĚR – Česká poštaBalík Na poštu. Vám bude doručen přímo na jednu z 3200 pošt, kterou si sami vyberete. Vyzvednete si ho, kdy se to hodí Vám. Díky SMS nebo e-mailu totiž víte, odkdy na Vás bude čekat. Na vyzvednutí zásilky máte 7 dní. Více informací o společnosti na www.ceskaposta.cz

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

DPDČESKÁ REPUBLIKA = Kurýrní služba DPD . Objednávka by měla být doručena následující pracovní den po dni odeslání. Doručování probíhá mezi 8:00 a 17:00 h. v pracovní dny. Z tohoto důvodu doporučujeme si nechat poslat objednávku např. do zaměstnání, kde jste během dne k zastižení. Pokud nebudete kurýrem zastiženi na dodací adrese, bude Vám zanechána zpráva o nezastižení s telefonním číslem, na kterém se můžete přímo domluvit s kurýrem na nové době a místě předání. Opakované doručení na Vaší dodací adresu není zpoplatněno. Zásilku je možné si vyzvednout přímo také v depu přepravní společnosti DPD nebo přesměrovat na výdejní místa DPD Pickup. Více informací o společnosti na https://www.dpdcz.cz/

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pokud v okamžiku převzetí zboží od přepravní služby zjistíte mechanické poškození obalu zásilky, zkontrolujte, prosím, stav produktů. V případě jeho poškození trvejte na vyhotovení „záznamu o poškození zásilky“ za přítomnosti zástupce přepravní služby. V žádném případě nepodepisujte předávací protokol, aniž byste překontroloval(a), zda nebyl obal v průběhu přepravy poškozen či narušen. Máte právo nepřevzít zásilku, která nese znaky poškození či narušení obalu.

Objednávky momentálně zasíláme pouze v rámci České republiky!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Objednané produkty je možné zaplatit těmito způsoby:

  • Platba dobírkou – Peníze jsou inkasovány v hotovosti pracovníky přepravní služby (Česká pošta, DPD/GEIS) při předání zboží (dobírka + 39 Kč)
  • V hotovosti/pla tební kartou při osobním odběru – Peníze jsou inkasovány v hotovosti nebo prostřednictvím platební karty při osobním odběru našimi pracovníky přímo v lékárně prodávajícího. Přijímány jsou platební karty Visa/Visa electron nebo Mastercard/Maestro nebo Diners Club.
  • Platba platební kartou online – platební brána GP webpay - Platba je provedena přes on-line platební bránu platební bránu GP webpay společnosti Global Payments Europe splňující nejnovější standardy karetních asociací – 3D secure. Jedná se o bezpečný a pohodlný způsob nakupování. Platba je 100% bezpečná a je garantována ze strany banky. V případě nedodání zboží je Vám platba vrácena. V okamžiku přebírání zboží u sebe nemusíte mít hotovost. Vaše platební karta musí mít povolené platby přes internet! Platební karty
  • Platba předem bankovním převodem na účet prodávajícího – platbu za zboží je možné poslat převodem na náš účet vedeného u Fio banky. Číslo účtu: 2800772390 / 2010 , jako variabilní symbol se uvede číslo objednávky (získáte po odeslání objednávky nebo v potvrzovacím e-mailu).